Ny Design!

Jag har nu blivit klar med designen på min blogg!
Det tog faktiskt inte så lång tid för att fatta hur man skulle göra.
Bakgrunden skulle dock behöva bli lite bättre, jag får fota en bättre bild någon dag.
Då jag skaffat mig en ny mobil med 8mp.
Arbetet i Teknik går också väldigt bra för mig.
Jag håller på att skriva om bilens ursprung och sedan hur den har utvecklats, sedan ska jag även fortsätta med att komma på en egen variant av framtidens bilar.
Arbetet ska vara inlämnat imorgon, och jag började med den igår.
Ändå är jag nästan klar, jag verkar alltid ha turen på min sida... oftast.
Jag hoppas bara att min lärare uppskattar mitt arbete, jag vet att jag knappast är värd något Mvg eller Vg eftersom jag gjorde den på så kort tid, men ett G skulle sitta fint.
Idag har jag inte gjort så mycket.
Jag har mest hållit på med designen på bloggen och letat efter New Moon trailern, den officiella, på Youtube.
Dock kom jag på att den inte skulle komma på amerikansk tv förrän ikväll, jag blir så förvirrad nuförtiden.
Så jag får vänta tills imorgon med att se den.
Jag har inte läst böcker på jättelänge, har inte orkat läsa.
Det är inte likt mig ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0