Ingo

Jag började läsa en bok som heter Ingo. När jag började läsa den så fångade den mig från början. När jag hade läst runt 50 sidor kändes den väldigt bekant med mitt egna liv. Det som jag hade förut då jag var på semester med mina föräldrar och mormor och morfar. Jag tror att det var antingen på kreta eller gran canaria eller kanske thailand. Det var ett tillfälle då jag badade ensam i poolen och var under vattnet, jag behövde inte andas. Men sedan när jag försökte igen så märkte jag att det inte gick längre.
Och det är precis hur boken är, så man undrar ju om den kan vara sann och att det inte är bara fantasier.
Jag kommer att testa senare om det funkar, om inte så lär ni ju märka det i dödsannonserna.
Fast jag hinner nog komma upp till ytan innan dess.
Jag kommer genast tala om om det funkar eller ej, vem vet det kanske finns havsfolk med alla fiskar och sådant.
Jag låter formodligen helt knäpp nu men, man kan inte veta något förrän man har undersökt det själv.


Kommentarer
Postat av: Freddy

Låter som en spännande bok, ska börja läsa den nu. Men vad menar du med att du inte behövde andas? Hur länge kan du hålla andan under vattnet?

2012-08-29 @ 21:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0