The Adventures of Shark Boy & Lava Girl

Idag såg jag på en gammal film med en ung Taylor Lautner som en huvudroll.
Jag märkte att det skulle vara 3D, det såg jag till och med utan 3D-glasögon, jag antar mina vanliga glasögon dög.
När jag såg den så märkte jag att den verkade vara för yngre barn (fast det hör man ju på namnet).
Även fast jag brukar titta på barnfilmer och tecknat så kände jag att detta gick över gränsen.
Eller så var det bara för att den inte var så jättebra gjord.
Ville bara se den för att Taylor var med, haha.
När man har sett Twilight och denna film efter så har man svårt att smälta att han är liten igen.
De andra skådespelarna hade jag inte sett förut, så det gjorde inget att de var små.
Jämfört med Twilight så var Taylor som en helt annan person.
Han var kaxig, hård och stöddig, när han i Twilight är kramgo och snäll.
Eller ja.. i alla fall mot Bella.
Här är en bild på omslaget:

tyyt

Efter att jag hade tittat klart på filmen så sökte jag på "Taylor Lautner" på imdb.com
och såg att han hade varit med i Summerland .
Jag kommer ihåg den serien, men jag hade aldrig sett honom i den, fast jag såg ju bara något enstaka avsnitt men ändå.
Så jag klickade mig vidare till Summerland-sidan på IMDb och såg att även Kellan Lutz (Emmett Cullen) hade varit med i den serien, dock bara två avsnitt, fast Taylor har bara varit med i ett avsnitt så.
Det visste faktiskt inte jag.
Känner mig lite efterbliven, jag tror de flesta som gillar Twilight visste det. Haha.
Nu hoppas jag att jag hittar några fler filmer med skådespelarna från Twilight, har ju redan sett The Messengers med Kristen Stewart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0