Om ändå...

Okej, jag kanske inte fick den där jackan som jag så gärna ville ha, men tro inte att jag har slutat att försöka, för jag ger aldrig upp.
Jag fick dock en rock igår, den är väl helt okej, men den har ingen luva eller muddar, och det är det jag gillar med en jacka, men man får göra det bästa av situationen.
Utanför min skola åker en massa båtar hela tiden, men de senaste två dagarna har jag sett båtar som åker från Holland till Amerika.
Precis som förr i tiden.
Jag skulle jättegärna vilja åka till Amerika med båt, dock tar det 6 dygn att ta sig dit, och det kostar lika mycket som om man skulle åka första klass med flygplan.
Så därför kommer det nog aldrig hända att jag får åka dit med båt.
Eftersom jag är flygrädd vill jag helst inte åka flygplan, så jag kommer nog aldrig dit.
Men man ska aldrig säga aldrig, någon gång kanske jag är i USA, vem vet.
Sedan har jag ju färgat mitt hår efter ett eller två år, chokladbrun heter färgen.
Dock ser man fortfarande lite av mina slingor, men inte så jättemycket.
Det var kul att chocka mina vänner, jag stod vid busshållplatsen och väntade på bussen.
Sedan efetr ett tag kom Tamanna och Siham och tog på min arm, och sen såg de att mina slingor var borta så Siham trodde att jag var någon annan och sa: "oj".
Haha, men sedan märkte de ju att det var jag.
Här kommer i alla fall en bild på mig i jackan och min nya hårfärg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0