Nintendo Wii

Igår skojade jag lite halft med min mamma och frågade: "Kan inte jag och pappa få Nintento Wii?".
Gissa vad hon svarade.
Hon sa: "Men självklart, det är ju som motion, vi köper det imorgon".
Jag vet inte ens vad jag svarade på det, jag blev liksom chockad.
Såklart, jag ville ju ha den för det var roligt när jag spelade sist.
Men jag trodde aldrig att mamma skulle gå med på det så lätt.
Det är lite synd att jag är ensambarn och att mina vänner bor så långt ifrån.
Att tävla mot pappa i spel är som att tävla med väggen, så lätt är det.
Oj, just det.
Min pappa brukar kolla på min blogg lite då och då.
Till pappa: Ta inte illa upp, du är ju också rolig att spela med. :)
Så... var var jag nånstans.. just det.
Men det kan ju alltid bli kul det med, även fast man vill ha lite motstånd.
Kommer ju mörda pappas karaktär i boxning till exempel, haha.
Men här kommer en bild på Nintendo Wii - konsolen iallafall.



Och en sak till.
Jag tänkte börja lägga upp en massa noveller och sånt ibland, bara för skojs skull.
Ni kan ju alltid ignorera om det blir tråkigt, haha.
Jag borde faktiskt lägga upp min senaste novell i ett nytt inlägg.
Det är den kostaste jag gjort, inte alls lång, knappt en A4 ens.
Men också en bland det sämsta jag gjort, tycker jag själv då.
Jag skulle göra en novell till Svenskan, men jag hade bara "skräck-idéer" på hjärnan,
och jag är då inte den bästa på skräck-historier, så denna är inte ens läskig. (Även om mina föräldrar tycker det)
Men min mamma tyckte ju att Narnia var läskig så det säger ju en hel del.
Men nu ska jag lägga upp novellen, vänta lite bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0