Monstret på golvet

Det går verkligen inte bra för måg att försöka smyga fram och inte väcka nån.
Då låter det som om jag slår sönder huset.
Okej, ni förstår nog ingenting nu, men jag ska förklara.
Ni vet happy meal på McDonalds?
Jag fick iallafall en liten leksak därifrån för jag vet inte hur många år sedan.
Det är iallafall en leksak som låter som om man krossar en massa glas när man tappar den på nåt, eller stöter till den.
Och det är precis vad som hände mig.
Jag skulle gå till ett annat rum, och viskar ett svagt hej till min katt, sedan snubblar jag på den där leksaken, och såklart så låter det som om jag tappar en massa glas.
Så går det för mig när jag ska försöka smyga och inte väcka föräldrarna.
Som tur var vaknade de inte.. tror jag iallafall.
Men det värsta är att min katt tittar på mig som om jag inte vore riktigt klok.
Haha, det måste ha sett väldigt roligt ut.
Här är en bild på odjuret som förstör mina smygningsförsök.



Se bara hur den flinar åt mig, jag tror den vill hemsöka mig eller något.
Om ett tag ska jag iallafall se på Xena - Krigarprinsessan.
Jag vet, jag är sjuk i huvudet som gillar den serien, speciellt för att vara tjej.
Men haha, jag tycker faktiskt att den är bra.
Jag skriver mer senare idag.
Jag ska bara skydda mig från monstret ett tag nu. Haha.

Kommentarer
Postat av: marigona

duu nu när du skrev det så ser man likheterna haha _= :) Men kellan är mycket snyggare en mentalsjukhus killen från desperate housewives haha :D

2009-06-28 @ 21:16:50
URL: http://twilightobsession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0