iPod till bloggen! :D

Idag har jag fixat Twitter till min kusin Pernillas blogg.
Men även fixat en iPod till min.
Så jag har designat min ipod och lagt in över 100 låtar, hoppas ni gillar dem!
För att lyssna gör man precis som en vanlig iPod, men man använder pilen istället för fingrarna, och man behöver inga hörlurar.
iPoden ser ni här bredvid, och jag kommer lägga upp en bild på den här nedanför lite senare i texten.
För er som aldrig har sett en iPod förut så ser ni den där ringen, längst ner på ringen trycker man på Play och så spelas det upp den låt som är markerad.
För att byta låt klickar man på sedan av ringen.
iPoden kommer inte börja spela förrän man klickar på play själv, så var inte oroliga över att en massa hög musik kommer att låta på min blogg när ni inte vill det.
Det var allt jag hade att säga om iPoden, här kommer bilden





Sedan så sa någon att den förra bilden på mitt collage (den med Sandra och Edward) inte såg verklig ut, vilket den kanske inte heller gjorde, så jag gjorde iallafall en ny, då bilderna är svartvita.
Det kanske ger bättre effekt, vad vet jag?
Så nu mina kära läsare, vad tycker ni om mitt senaste verk?
(Klicka på bilden för större format)

ff

Kommentarer
Postat av: Vera

Svar: Haha, ja, det har du nog rätt i faktiskt=)

2009-06-15 @ 22:15:02
URL: http://thetwilightsaga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0