Designat en egen hoodie

Haha, jag har letat efter en hoodie hur länge som helst, mest på internet därför att jag ogillar att gå rint i affärer.
När jag letade så hittade jag ingen affär som sålde någon duglig hoodie som gick att köpa.
Men så hittade jag en sida där man kunde designa sin egen hoodie.
Gissa om jag tog den chansen.
På den här sidan (länk) så kunde man välja sitt eget tryck på allt från tygpåsar till hoodies.
Man kan till och med välja vilken färg man vill ha.
Fast på vissa finns det inte så många färger att välja bland, men på texter är det alla färger.
Man kan till och med ändra färg på bilderna i vissa fall, och även ladda upp sina egna.
Fast om man tar en egen bild så måste tröjan vara vit, annars fungerar det inte.
Min tröja som jag gjorde ser alltså ut som bilden nedanför.
Den är ljusgul och det står Tessie på överst, och under mitt smeknamn så står det "loading",
haha, jag tyckte att det var kul.
Min dåliga humor, javisst!
Frölåt att jag inte har förstorat den, men den blev alldeles för suddig då den inte var i sin originala storlek.
På baksidan (bild nummer två) så är det 1up, ett extra liv, det är det den laddar till, haha.
Jag känner mig så kreativ.
Men det kommer bli coolt när jag får den och har på mig den.
Kommer känna mig rätt så unik, haha.

f

Kommentarer
Postat av: marigona

visst skulle det?:) Då är det ju lättare att stalka personen och stjäla stolen haha! Skämt åsido. Tror inte ens att jag ska vara med haha :) Ska du? :D

2009-06-25 @ 23:00:56
URL: http://twilightobsession.blogg.se/
Postat av: marigona

haha aa joo, i och för sig :) Jag brukar aldrig vinna på tävlingar haha :)

2009-06-25 @ 23:16:08
URL: http://twilightobsession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0