Bloggdesign åt Miranda igen.. xD

Haha, nu har jag bytt header åt Miranda.. igen.
Fast nu vet hon dock inte alls att jag har bytt, så det blir en ännu större överraskning när hon tittar in på sin blogg.
Haha, hoppas hon inte hatar mig nu bara.
Fast jag kan ju alltid ändra tillbaka, har ju liksom inte tagit bort den förra headern från bildgalleriet.
Men jag tycker faktiskt att hon liknar en halvvuxen Renesmee från boken Breaking Dawn, utom ögonen då men. (sista boken av The Twilight Saga)
Fast kanske bara i min fantasi, eller vad tycker ni som läst den boken?
Här är iallafall bilden på headern och länken till hennes blogg:

fkg

Kommentarer
Postat av: Anonym

HEEEEEEEJ TESSIE BLIR DU GLAD NU!?

2009-06-22 @ 01:54:01
Postat av: Tessie

Meh.. du måste skriva namn ju. xD

2009-06-22 @ 02:06:58
URL: http://itessie.blogg.se/
Postat av: marigona

jag har också för mig att det är en nästan kyss i andra boken mellan jacob och bella.. fan haha, får också ta att läsa boken igen! :D

2009-06-22 @ 22:42:55
URL: http://twilightobsession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0