Bildredigering

Idag har jag hjälpt min kusin med designen på hennes blogg.
Jag har gjort en massa headers till henne men slutligen valde jag att överraska henne med att lägga upp en header som hon inte fått sett, det var ganska lyckat, hon gillade det faktiskt.
Ni måste besöka henne (klicka på bilden)



Det är alltså headern jag gjorde åt henne.
Men det är inte bara det jag har redigerat idag.
Jag skapade ett collage till min underbara twilight-freak till kompis.
Hon gillar Edward i twilight så jag tänkte att hon kunde få ett collage, dock har hon inte fått se den än, för att hon är på någon fest med sina föräldrar och kommer inte tillbaka förrän om någon timme.
Tänkte iallafall att jag skulle ladda upp collaget så att ni kunde få se. (Klicka för större, nytt fönster.)



Jag har alltså först fotat en fin bild från Haninge som bakgrund och använt Picasa 3 till att göra de fina fotoramarna.
På det första fotot står det alltså "Edward i Italien" och på det andra "Sandra & Edward - 08".
Min kompis heter alltså Sandra.
Jag klippte bort Bella som egentligen skulle ha varit i Edwards armar och klistrat in min kompis istället.
Under bilderna står det "And so the Lion Fell in love with the Lamb", en känd mening från Twilight, och jag tänkte att den skulle passa in.
Ni får gärna kommentera vad ni tycker, behöver all kritik jag kan få för att kunna bli bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0