Bildredigering igen.

Ni får skratta ihjäl er, det gjorde jag.
Idag har jag alltså bildredigerat igen.
Det är inte bara Sandra som är besatt av Twilight.
Det är även Många andra av mina kompisar, men just idag gjorde jag två bilder med Tamanna och Siham.
Samma princip, men en liten ändring mellan de två bilderna.
Vi börjar med den första bilden jag gjorde. (För större format, klicka på bilderna, de kommer öppnas i ett nytt fönster.)



I den här bilden så ligger Tamanna på vänster sida och Siham bredvid på höger sida.
Tamanna tänker på Jasper som är en vampyr i Filmen Twilight.
Jasper springer för att han vill attackera Bella, för hon blöder (man ser inte det då Tamanna bara tänker på honom.)
Anledningen till att jag tog just Jasper i hennes tankebubbla är för att hon säger det namnet hela tiden, även till de som bara heter det vanliga namnet "Jesper".
Alltså är det lite roligt att hon tänker på honom, när hennes egentliga favorit är Vargen Jacob, som Siham tänker på.
Nästa bild, (klicka på bilden för större format fortfarande).



Den lilla ändringen här är i Tamannas tankebubbla, det är en annan bild på Jasper, fast ändå i samma situation som innan.
Här springer han jättefort för att komma åt Bella.
Därför jag tog denna bilden istället var för att han ser så himla rolig ut där, jag kunde inte sluta garva, för Tamannas blick
säger "o lala" då Jasper ser helt störd ut.
Jacob är densamme som på bilden innan.
Vilken tycker ni är bäst?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder (: men egentligen borde de vara Tamanna som tänker på Jacob och Siham på humm.. de spelar ingen roll vem hon tänker på, bara om han har brunt, rufsigt hår och gröna ögon så :) :)

2009-06-14 @ 20:19:53
Postat av: Tessie

Haha, men hon säger ju jasper hela tiden, har du inte läst texten? :o xD

2009-06-14 @ 20:22:59
URL: http://itessie.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Helt okey skulle jag säga, haha

2009-06-15 @ 14:49:10
URL: http://lekzen.blogg.se/
Postat av: Saaandra

hahah Du är skitduktig :D

2009-06-15 @ 18:44:23
Postat av: Tessie

Tack sandra :D <3

2009-06-15 @ 18:46:27
URL: http://itessie.blogg.se/
Postat av: siham

hahahaaha där fick tamie :P

2009-06-26 @ 15:36:40
Postat av: Tessie

Haha, precis xD

2009-06-26 @ 16:20:34
URL: http://itessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0