BB Dakota Cargo Jacket

Om det verkligen är någon jacka som jag har fastnat för, så är det denna från BB Dakota.
Dock har jag ännu inte hittat den i sverige, och troligen finns den inte här heller, eftersom BB Dakota är ett litet märke i USA och det är bara större märken från USA som kommer hit.
Tyvärr kommer jag aldrig få denna vackra jacka, eftersom jag inte får beställa från utlandet.
Det kallar jag otur.
Anledningarna till att jag vill ha jackan är följande:
  • Den ser otroligt bekväm ut.
  • Många fickor, som jag behöver.
  • Jag behöver en ny jacka.
  • Den är väldigt vacker.
  • Den har förtrollat mig med sin skönhet.
  • Jag har blivit helt besatt av den.
De är några av få anledningar till att jag vill ha den.
Sedan är det ju ett plus att den har varit med i filmen Twilight.
Här kommer en bild på jackan:

jacka

Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag kommer inte att köpa denna jacka i USA.

2009-06-08 @ 16:19:53
Postat av: Tessie

Haha, jo, det kommer du! xD

2009-06-12 @ 20:43:32
URL: http://itessie.blogg.se/
Postat av: cola_hottingen

jag vill köpa den åt dig hunny, men på ett villkor

Lägg ut en till assexig video när du och din kusse kusin gör eran mus grej :D

2009-08-21 @ 23:43:24
Postat av: Tessie

Hahah, in your dreams.

2009-08-22 @ 13:40:44
URL: http://itessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0