Stackars Gustav.

Jag höll på att hälla snabbmakaroner i ett måttglas, sen så hörde jag att det regnade ute, och eftersom min katt är innekatt och gillar att vara ute på somrarna så får han ha koppel på sg och vara fastbunden vid ett bord.
Kopplet är väl typ 4 meter eller något.
Men jag hörde iallafall att det började regna och såg att kopplet var sträckt till dörren, jag gick fort till dörren och såg att Gustav faktiskt var innanför dörren, precis vid tröskeln och mjauade.
Gustav är alltså min katt.
Haha, han hann inte bli blöt men nästan så.
Jag har många fina tankar om Gustav.
Till exempel första natten han var hemma hos mig, det var för drygt ett år sedan.
Det var ungefär klockan fyra på morgon, och han hade ställt sig på kudden bredvid mig,
han var så liten då, han spann jättehögt så att jag vaknade, och det såg ut som han log.
Jag sa bara "hej Gustav, vad gör du uppe så sent?" eller något liknande.
Han är så söt.
Ni kan få se det charmigaste fotot på honom. :)
Han sitter på toalettlocket och han är mindre än det också, haha, här kommer det:

jkigj

Sen kan ni även få se en bild där han ser sött drogad ut :)

kvnjkg

Kommentarer
Postat av: Saandra

Ååh han är såå sööt :)

2009-07-04 @ 17:58:58
URL: http://saaaandraah.blogg.se/
Postat av: Tessie

haha jaa :D

2009-07-04 @ 17:59:36
URL: http://itessie.blogg.se/
Postat av: marigona

hahah jag såg nyss detta. men gud vad konstigt haha, ofta dem har något sånt? :O:D

2009-07-04 @ 19:52:16
URL: http://twilightobsession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0