Skolan

Haha, det är jag i ett nötskal, tänker på skolan mitt på sommarlovet.
Men jag saknar faktiskt skolan, det är så tråkigt här, finns inte mycket att göra.
Innan så gjorde jag allt för att få stanna hemma, till och med ta en massa sömntabletter för att inte kunna vakna på morgonen.
Fast det skulle jag ändå inte kunna, jag är ju redan morgontrött, men med en sömntablett klockan 3 håller i sig ett tag så det går inte alls att väcka mig då.
Annars skulle det ju gå, fast då skulle jag vara arg och vilja sova... hahah.
Men nu som sagt saknar jag skolan, jag vill till skolan, jag vill skärpa mig och få bättre betyg, men jag vill inte att andra ska säga åt mig att jag måste, för då känns det som tvång.
Liksom varför tjata hela tiden att jag måste gå till skolan när jag redan tänkt det?
Det är då jag gör tvärtemot, och då kommer jag få gå om ännu en klass, och det har jag ingen lust med.
Men jag ska få minst tre MVGn i nian, jag ska jobba hårt, jag ska inte låta något hindra mig.
Jag ska göra alla arbeten perfekta o.s.v.
Jag ska vara gladast på hela skolan.
Men också ett år äldre än alla andra elever på skolan, haha!
Men jag ska ändå alltid ha tid för bloggen, även om jag kanske inte skriver om något intressant, eller gör jag?
Det är en fråga som endast ni som läser kan svara på.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag är Stolt över dej tessie :)



Och jo :'o precis allt du skriver är intressant <3 haha

2009-07-02 @ 00:13:18
URL: http://saaaandraah.blogg.se/
Postat av: Tessie

Yay :D <3

2009-07-02 @ 00:13:55
URL: http://itessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0