Nu

Inte mycket till rubrik, men iallafall.
Jag har installerat säkert över 50 teckensnitt idag, haha.
Och så har jag använt två av de teckensnitten till min header till halloween.
Några av er har redan sett den, men för er andra blir det en överraskning i oktober, orkar ni vänta? :)
Eller ska jag lägga ut en bild på bloggen? (Bara ni som inte har sett den får svara på den frågan.)
En av teckensnitten som jag installerade idag är Scrubs.. ni hörde rätt, där finns Scrubs-loggan,
Elliot, JD, Turk, Dr. cox och alla de andra, riktigt coolt va? ;)
Jag har märkt att jag är ganska dålig på att blogga, skriver inte så ofta och så, det kanske borde bli ändring på det?
Haha, jag ska hitta minst fem saker per dag att skriva om, och det börjar idag med detta inlägg.
Kommer säkert att ha mycket att skriva om idag, ska ju till Uppsala lite senare och träffa min kompis och hennes kille.
Oj... hoppas jag hinner att skriva fem stycken inlägg, jag kommer väl hem vid 6-tiden eller något.
Men det löser sig nog.
Nu ska jag titta på Xena tror jag och äta flingor, så jag loggar ut nu!
Skriver mer senare idag.
En sak till, stället jag laddar ner teckensnitten ifrån kan ni komma till här.
Ses ;)
Bjuder på en bild av Xena, första säsongen.

fh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0