Neeeeeeeeeeeeeeeej!

Min dator blev helt knäpp så jag stängde av strömmen och tog ut batteriet för att kunna stänga av den.
Sen när jag försökte sätta på den igen så sa den att jag var tvungen att återställa datorn till den punkt
då datorn var helt felfri, att de ny-installerade programmen skulle försvinna.
Då tänkte jag: "Visst, jag behöver bara installera om nya MSN och YouTube to MP3".
Men sen då jag gjorde den återställningen och kom in på datorn så märkte jag efter ett tag att fler av mina
program var borta, och inte nog med det.
Alla mina teckensnitt jag laddade ner, vilket var över 100 stycken totalt, hade försvunnit.
Så nu måste jag ladda ner dem... igen.
Just nu har jag laddat ner 59 stycken, resten hittar jag inte.
Denna gång har jag skrivit ner vad alla heter.
Uh, måste det vara så jobbigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0