Innan jag dör

Jag vill rekommendera en jättebra bok som heter "Innan jag dör" av Jenny Downham.
Den handlar om Tessa som har cancer och inte har mycket tid kvar att leva,
men det finns ju så mycket som hon vill göra, så hon gör en lista med olika saker hon vill göra innan hon dör.

Jag tycker att boken är gripande, man kanske tycker att den är lite tråkig på vissa ställen, men man kan ändå inte sluta läsa.
Den är sorglig men också ett sätt att visa att man ska leva i nuet, och inte vänta till imorgon, för då kan det vara försent.
Läs denna bok iallafall, ni kommer inte ångra er.

kdfghjk

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja vafan.. Klockan är fortfarande bara fyra.. Jag blir galen

2009-07-05 @ 16:32:22
URL: http://saaaandraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0