Förlåt.

Haha, vad tråkig jag är egentligen som nästan bara skriver om Xena.
Förlåt.
Men jag har faktiskt inte gjort så mycket på sistone.
Det där spelet på Facebook till exempel.
Jag kom till "Round 100" men såg senare att spelet verkligen inte slutade då, utan den är ändlös.
Det är lite synd, det spelet är ju så himla tråkigt, men man vill ju ändå klara den.
Men nu har gett upp helt, orkar verkligen inte hålla på tills jag dör.
Jag vill hitta på mer kreativa saker.
Men jag hittade dock ett annat spel på Facebook, tennis.
Och gissa vad, jag är etta på high scoren, lite kul är väl det.
Fast jag tror dock att det bara är veckans high score, haha.
Men oroa er inte över att jag bara kommer skriva om Xena.
På torsdag till exempel så kommer kanske min kusin hem till mig för att vi senare ska åka på husvagnssemester ett litet tag, Gränna, here we come.
Haha, som jag skrev tidigare så längtade jag dit, och äntligen kommer vi dit igen.
Kommer köpa massa polkagrisar i alla olika smaker, nya smaker också om det finns.
Allt från Tutti-frutti, cola och ja, vad fanns det mer för smaker?
Och innan torsdag ska jag väl hälsa på min mamma på jobbet, och låna böcker.
För jag lånade en bok som heter "Titanic - Katastrofen" vilket är tvåan i en triologi.
Och de andra två går inte att reservera så jag får åka in till stan för att låna.
Och då när man är där kan man ju passa på att köpa godis som jag inte ätit på en månad.
Godis gillar jag ju, precis som de flesta andra.
Dock har jag inget sånt beroende, bara nästan ;)
Jag ska inte skriva så mycket mer, ni kan få se en bild på massa polkagrisar från förra året istället. :D
Kram på er :)
Okej, jag hittade inte polkagrisbilden, ni kan få se en bild på mig som kille istället ;)

fhgjk

Kommentarer
Postat av: Saandra

hahahah :)



Jag kommer sakna dig juh :(

2009-07-05 @ 23:58:08
URL: http://saaaandraah.blogg.se/
Postat av: Tessie

Jag kommer sakna dig med, hur mycket som helst :( <333

2009-07-05 @ 23:59:28
URL: http://itessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0