Bakar mitt i natten.

Haha, andra gången jag bakar mitt i natten.
Sockerkaka blev det denna gång.
Jag tog iallafall kakmix från Ica (se bild)

sdfg

Sen la jag in kakan i ugnen som en smet (måste säga att jag är ganska bra på att ströa formar ;))

dfghj

Och nu växer min kaka jättemycket (sisådär 7 minuter kvar av 40 minuter)

sdfgh

Nu när min kaka är klar ser den ut såhär innan jag vänder på den.

dfg

Sen till slutresultatet :D (Ni får större bild på den, haha ;D)

kaka

Några sista ord:

Jag och min kusin är lika men olika, hon bakar på morgon, men jag bakar på natten ;)

Kommentarer
Postat av: goffegoo

http://langtochlasvart.blogspot.com/ Som sakt vad långt men läsvärt!!!!

2009-07-08 @ 02:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0